Tuesday, June 30, 2009

30 Jun 2009 Tarikh Keramat

Tanggal 30 Jun 2009 genapla umur aku 23 tahun idup kat atas muka bumi ni..erm..dh mcm2 aku harungi..ade pahit, ade suka, ade duka.23 tahun ni jugakla yg mengajar ku erti bermacam2 perkara.termasuklah sebuah percintaan..huhu..ntahla..aku pun xtau..adekah aku salah langkah?ataupun ni ujian yg Allah nk bagi kat aku..

Tarikh 30 Jun 2009 jugak menjadi tarikh keramat yg aku akan ingat sampai bila2.kenangan plg pahit lam idup aku.aku dh mula rasa menyesal kerana terjerumus lam dunia cinta kpd manusia yg belum tentu berakhir ngan "Happy Ending".mungkin ade silap di mana2.xpe..hidup mesti diteruskan.ianya membuatkan aku tabah tuk jalani idup hari2 mendatang.usia aku dh pun cecah 23 tahun, aku mesti matang lam menilai sesuatu perkara. aku ambik sume 2 sbg positive..

Dan pada ari ni juga aku mendapat hadiah yg xdiduga kat office td..terharu rasanya bila sume staff kat sn belikan aku kek.siap tulis nama aku lg..mekasih ye akak2 dan abg2 sume..diorang layan aku cam adik diorang je mentang2 aku yg paling muda di klgn mereka.

Allah maha adil..aku yakin ngan janji2 Allah.. setiap kebaikan akan dibalas ngan kebaikan n setiap kejahatan akan dibalas ngan kejahatan. aku berusaha melupakan kesilapan yg penah aku wat dl..aku akan mulakan idup baru. aku nk tlg family aku..wlpn org xhargai yg penah aku wat dl, aku xkisah..aku halalkan jela..semoga dia diberkati oleh Allah SWT dan diampuni dosa2nya..amin..

Next week aku outstation ke perak lak..lam sebulan ni byk tul b'jln..huhu..best jugak camni..

kla..dh nk maghrib ni..nak siap2 tuk smyg maghrib..k..bye..assalamualaikum..

1 comment:

  1. salamun alaik :)
    frst time selit kat blog akh.
    hello semua,
    saye adik dia.
    dia akh saye.

    hehe.
    eh eh akh!
    birthday akh ke?
    adik wish tak hari tu?
    :P

    ReplyDelete