Saturday, June 20, 2009

berakhirnya sebuah penantian

Tanggal 30 April 2009 yang lalu, maka tamatlah sesi pengajian aku di USM kampus kesihatan.sepanjang 4 tahun di sana banyak onak dan duri yang ditempuh..ade yang suka ade yg duka..Pengajian di USMKK benar2 mengajar & mendidik menjadi insan berguna insyaAllah..terima kasih kepada sume lecturer.

1 jun 2009 merupakan tarikh keramat yg xkan aku lupakan.Allah kurniakan aku rezeki dgn pendapat pekerjaan pertama aku tanpa perlu menunggu panjang.skadar sempat melepaskan lelah 4 thn belajar selama sebulan shj.Alhamdulillah..n sempena tarikh 2 jugak birthday akak aku.huhu..memudahkan aku tuk ingat tarikh hari pertama aku kerja..

arini dh dekat 20 ari aku kerja kat company Sinaran Consultancy Sdn Bhd sbg QC Assessor..byk aku blaja kat sini.dengan keadaan kerja yang xlah menimbulkan stress kpd aku membuatkan aku semakin serasi ngan keje ni..tambah2 lg byk outstation lgla aku suka..huhu..aku kan backpacker..haha..tp kengkadang rasa diri ni kecik sgt bl kena marah sbb slh wat report..rasa cam nk nangis je..tp xpe..aku kn kuatkan semangat..2 sume demi masa depan aku n kuarga aku kan..

next week nk g penang..kat ctu mgkn aku byk blaja n dh leh wat sorang2..insyaAllah..n next week gak gaji pertama aku..aku harap2 Allah bimbing aku tuk menguruskan gaji aku untuk kebaikan..xnakla asyik belanja tuk benda2 xde pekdah je kan..huhu

kla..2 serba sedikit psl keje aku..nanti aku akan cite lg..k bye..

No comments:

Post a Comment