Saturday, June 27, 2009

dugaan hidup

lam hidup ni nape banyak sgt cabaran yg kita kene tempuhi?semalam merupakan ari yg paling sukar lam idup aku.walaupun aku gembira ngan mendapat gaji pertama aku, tapi satu perkara yg betul2 menyentap hati aku tlh berlaku..nape masa ni perkara ni terjadi?nape?

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnye..aku harap aku blh sabar dan blh teruskan hidup.aku mesti kuat.aku anak laki harapan keluarga (kata akak aku..huhu..).mgkin Allah nk tunjuk mana yg benar mn yg salah..mungkin ni jugak hukuman atas ape yg penah aku wat dl..

ya Allah ya tuhanku, aku memohon ampun kepadaMu atas kesilapan aku. Kau restuilah hidup aku.Kau berkatilah setip ape yang aku kerjakan.Kau pimpinlah aku ke jalan yang benar..sesungguhnya aku telah banyak melakukan kezaliman terhadap diri aku sendiri.

No comments:

Post a Comment