Saturday, June 20, 2009

the new beginning

assalamualaikum wbt..

arini, tanggal 20 Jun 2009, aku memulakan hobi baru sebagai penulis blog..huhu..walaupun aku xpandai sgt tuk menulis, tp dengan melihat kpd keadaan semasa yg memaksa aku terjerumus ke lembah blog ni. Sebenarnye dh lama aku nk jd penulis blog ni, almaklumla dunia sains n teknologi skang n melihat kpd jkengkawan yg kebanyakan dah lama berjinak ngan dunia blog ni..aku pun jeles gakla..huhu..

jadi kepada kengkorang yg kat luar sana, sudi2 la lawat blog aku yg xseberapa ni yek..komen2 membina 2 jgn malu2 lak nk share..xkisahla..korang tulis jela ape yg korang nk k..

sebenanrnye aku tulis blog ni sbb aku nk share psl diri aku je..ermmm..sbg diari idup akula..nanti dh tua nanti senang ckit nk refer n ingat kembali kenangan2 lampau kan..korang nanti la k entry2 dr aku..insyaAllah aku akan sentiasa update blog ni..tp next week aku kene g penang lak..outstation seminggu.pas blk dr penang insyaAllah aku update lak..

kla..sekian tuk yg pertama kalinye ni..thanx kpd yg sudi lawat blog aku ni..

assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment