Thursday, August 20, 2009

Hadiah untuk Ma

"Kalau tidak kerana semalam kita telah berusaha, bersungguh-sungguh, bersabar dan berdoa, belum tentu hari ini kita akan genggam kejayaan ini.."

Assalamualaikum semua..dh lama xupdate blog...hari ni rasa terpanggil lak..setiap kali aku tulis blog mesti cam ade mslh kan?eee..apela..nape byk sgt m
slh lam idup aku ni?kl ni xnk lg cite psl masalah..tp nk cite psl konvo pd 16hb Ogos 2009 ari 2.yg dtg masa konvo aku ialah kak zura, tecer n nisa..thanx sume..walaupun ma xdtg sbb jaga abah, aku xbersedih pun..aku hadiahkan segulung ijazah ni tuk ma aku yg aku syg..



Ma…

Ketika aku masih belajar bertatih…

Engkau melihatku dengan penuh asyik…

Ketika aku belajar berkata…

Engkau mendengarku dengan teliti…


Ma…

Engkau menyinari hidupku dengan kasih sayangmu…

Dan tiada yang lebih bermakna selain itu…

Engkau menurut kemahuan ku…

Selagi mana yang mampu…


Kini…

Tiba saatku membanggakan dirimu…

Membanggakanmu dengan kejayaan ku…

Kejayaan yang hanya dikecapi dengan usahaku…

Kejayaan yang mencerahkan masa depanku…

Kerana itulah yang kau mahu dariku…


Terima kasih ma kerana menjadikan aku seorang manusia yang berguna..

jasamu xdpt aku nk balas..


Cinta bukan mengajar kita jadi lemah, tp membangkitkan kekuatan...Cinta bukan mengajar kita menghina diri, tp menghembuskan kejayaan..


No comments:

Post a Comment